Heidi Gustad

Skitur

• 28.10.2012, 21:28

Hei!

Søndager er alltid travle dager, men likevel koselige. jeg pleier å gjøre unna masse på søndagene, så allerede klokken halv 10 i dag var jeg på jobb. Ble ferdig veldig tidlig så gjorde jeg ferdig litt lekser til i morgen før jeg, Espen og Memphis dro til byåsen og gikk på ski. Der var det kjørt opp løyper, og føret var perfekt. Nå har vi bakt boller og lagd oss kakao :) hehe, har blitt endel baking på meg i det siste når jeg tenker meg om. Skal bare se farmen nå før jeg tar kvelden.

Skrives! :)

Lørdagskvelden

• 28.10.2012, 00:32

Hei

Har hatt en veldig koselig lørdagskveld med Helle. Vi lagde oss wok, bakte marengs og var ute i snøen. Først måkket vi hele gårdsplassen for snø siden vi ikke klarte å få start på snøfreseren, så det ble nok dagens treningsøkt.. Tror ikke vi har hatt det så morsomt på lenge, for vi bestemte oss plutselig for å dra på aketur! Vil si jeg liker at snøen har kommet, det er så rent og hvitt ute nå for tiden. I morgen blir det hvertfall skitur, så håper det er noen oppkjørte løyper å finne i nærheten!

Egg med dobbel plomme!

Vi prøvde å være litt kreativ så vi lagde litt forskjellige figurer. Ble noen med sjokolade og noen med blå konditorfarge.

Vi skulle egentlig ta ansiktsmaske av leire, men det glemte vi helt av. Så jeg prøvde den lik så godt ut nå, og den har stivnet så hele ansiktet er helt rart. Har jo ikke prøvd den før nå, så skal ikke anbefale den enda. Men den er kjøpt på apoteket hvis noen har lyst å prøve den ut.

Klokken skal skrus tilbake i natt med 1 time, så den blir heldigvis ekstra lang. God natt!

Bursdag og Friday's

• 24.10.2012, 18:38

Heei!

I dag har Espen bursdag, og jeg hadde fri fra skolen i tillegg så det passet jo egentlig veldig bra. Jeg bakte marengshjerter til han i går som jeg overrasket han med da vi våknet. Vi har kost oss masse i byen i dag, og vi tok oss en tur innom Friday's å spiste lunch/middag og dessert. Det var kjempefint og stort der, og veldig god service. Fikk påfyll av brus når det var tomt blant annet. Det hadde noen store runde sofagrupper, så gleder med til å dra med noen venniner å spise der. Kan ikke akkurat sitte der når vi var 2 stk.

Prøvde å lage litt bursdagsstemning så blåste opp litt ballonger som jeg hang rundt på rommet.

oreo madness

Hvit morgen her på røros

• 21.10.2012, 11:54

Heii!

Se, snøen har kommet:

Kjempekoselig å vokne på hytta med litt snø ute. Nå skal vi pakke sammen og vaske opp etter oss før vi kjører tilbake til Trondheim. Skal  rett på jobb, også skal vi se om vi rekker å trene også, har ikke trent på flere dager så håper tiden strekker til. Må selvfølgelig få med meg farmen i kveld også, har fulgt med hvert år :)

20.10.2012

• 20.10.2012, 15:01

Noen bilder fra i gårkveld og i dag. Vi lagde oss pizza og tok badstue i gårkveld, kjempe godt!

Var veldig koselig å gå i gatene på røros i dag tidlig, og det var så masse folk der at vi faktisk måtte innom 3 kafeteriaer for å finne plass. Resten av dagen skal vi bare slappe av å se friends og spille litt spill. Skrives! :)

Røros next

• 19.10.2012, 16:11

Heii!

Da var det akkurat ei uke siden sist jeg stakk innom bloggen... Har hatt det for travelt denne uka + for lat når jeg først har hatt litt tid til bloggen.

Heldigvis er det helg, og det skal nytes på hytta på røros. Blir en kjærestetur med meg og Espen, og vi skal slappe av med god mat og norske talenter i kveld hvertfall. Så får vi se om vi sykler ned til røros sentrum i morgen og ser litt i butikkene i gatene.

Har pakket med meg masse varme og behagelige klær. Lurer på om det er kaldt på røros i helga, tipper at det ikke er så veldig lenge til det kommer snø nå.

Tar med meg kamera, men vet ikke om det blir nett til blogging.

God helg!

Innkjøp

• 12.10.2012, 14:40

Hei!

Her er mesteparten av det jeg kjøpte meg i Spania.

Primark

Bershka

Zara

Sephora

Primark

Siste dagen i Spania

• 10.10.2012, 22:07

Hei!

Har hatt veldig lite tid til bloggen mens vi har vært borte, men er det ferie så er det ferie. Siden vi ikke har sett Tonje på lenge og ikke får møte henne før i desember igjen, har vi vært sammen hele tiden og funnet på masse morsomme ting. I dag ble det 3 timer med soling ved bassengkanten, og jeg har faktisk klart å få soleksem på brystet som klør og irriterer veldig. Ble litt for lav faktor den første dagen siden solen var litt sterkere enn hva jeg først trodde. Rett ved hotellet til Tonje ligger det et megastort kjøpesenter som vi spiste middag og dessert på. De hadde Ben&Jerry's isbutikk og der hadde de den beste isen jeg har smakt. Ble også litt shopping, så innkjøpene kommer når jeg kommer hjem. Nå er vi på hotellet vårt igjen, og hver kveld er det underholdning og show her, så i kveld er det faktisk bingo, så det kan bli artig å delta på.

Har tatt så masse bilder som jeg egentlig har lyst til å legge ut, men det tar alt for lang tid. Skrives når jeg kommer hjem i Norge

Soling

• 09.10.2012, 09:06

God morgen!

Nå er det ikke lenge siden vi sto opp, så nå skal vi spise frokost her på hotellet. Er veldig masse dis om morgnene så nå er det helt grått ute. Det lysner som regel til i 11 tiden og da blir det knallsol og varmt.  Så vi får se om det blir noe solevær i dag eller om vi skal kjøre inn til byen i Malaga etterpå å være der, eller om vi tar det mot kvelden.

Nå skal vi spise, skrives :)

España

• 07.10.2012, 22:01

Hei!
Vi har det kjempefint i Spania med sol og varme. Vi møtte Tonje på flyplassen i går, også kjørte vi med leiebilen til hotellet som ligger like ved. Har vært på stranden og solt oss ved bassenget i dag, og nå sitter vi på hotellet hvor Tonje bor. Vi har vært på Mr. Wok å spist, så snart ska vil kjøre tilbake til vårt hotell som ligger ca.20-30 min borte fra Tonje.

Leiebilen vår :)

Nettet er veldig tregt så får ikke lastet opp noen flere bilder nå. I morgen skal vi sikkert entur på stranden, før vi drar på senteret å shopper. Skrives :)

Da drar vi

• 06.10.2012, 09:11

Mamma og meg :)

Nå drar vi til flyplassen!

Innkjøp

• 05.10.2012, 20:32

Genser fra H&M

Hals fra BikBok

Øredobber fra BikBok

Heii. Dagen har gått i ett, og nå har jeg akkurat kommet hjem. Jeg synes bare dagene går raskere å raskere, og siden vi reiser allerede i 10 tiden i morgentidlig til flyplassen er det litt jeg må få unnagjort. Har vært på jobb og trening etter skolen, så nå gjenstår det bare å finne fram litt ting jeg ikke har pakket enda før jeg kan si meg ferdig. Skrives sikkert i Spania neste gang ♥

VIP-åpning av sirkusshopping

• 03.10.2012, 21:58

Hei!

I kveld var det åpning av det nye kjøpesenteret, Sirkus. Jeg kjørte å hentet Linn og Elisabeth (sykt deilig å ha lappen), så vi var der til underholdningen startet i 6 tiden. Men det var så stappfult av folk overalt, at vi ikke kom fram til scenen, så vi var i butikkene heller. Skjønner ikke hvor alle menneskene kom fra.. Var forresten Vinni og Sirkus Eliassen som opptredde, så vi hørte jo musikken uansett hvor vi var på senteret. Det var kjempestort og moderne, med 100 butikker. Vi fikk blant annet goodiebags på bikbok, med gavekort, neglelakk og øredobber. Morsomt!

Det var endel av bildene fra i kveld, innkjøpene kommer i neste innlegg :)

Fiskebensflette

• 03.10.2012, 14:35

Hei!

Nå er det faktisk bare 3 dager igjen til vi reiser til Spania! :) Gleder meg kjempemasse til å treffe Tonje igjen. Har litt å gjøre før vi reiser så har hatt det ganske travelt de siste dagene, har to prøver på fredagen jeg må få øvd til også. I dag hadde vi skrivedag i norsk, og jeg satt i 4 timer på stolen i klasserommet og skrev uten å reise meg. Var helt rar i bena da jeg var ferdig.. Skrev tolking av novellen som Ari Behn har skrevet i 1999.

Hen tilbake til overskriften, jeg ble flettet av mamma i sta. Pleide alltid å gå med slike fletter da jeg var mindre, og det er jo egentlig ganske fint.

Hva synes dere om fletter?

Heidi Gustad

Heidi Gustad, 23 år fra Trondheim. Mamma til en liten gutt som ble født våren 2017. På bloggen deler jeg mye fra dagene våre hjemme, matinspirasjon og interiør.