Heidi Gustad

Sunny day

• 31.07.2013, 19:00

Heia!

I dag dro vi på butikken før vi dro på stranden og handlet inn flytemadrass, badeball og beachball så vi har kost oss skikkelig de timene vi var på stranden! Nå skal vi dra ut så har ikke tid til å skrive ordentlig innlegg, får blogges senere i kveld eller i morgen. ♥ her er noen bilder fra dagen:

Dagens outfit

• 31.07.2013, 00:21

Dongerivest Bershka // Topp h&m // Skjørt Gina Tricot

Fine stranda

• 30.07.2013, 18:18

Hei!

Nå har vi kommet opp fra stranda og skal dusje og ordne oss før vi drar ut. Vi våknet ganske tidlig i dag og spiste frokost i leiligheten, mens resten av dagen har vi bare solt oss, badet og spist lunch. Det har vært litt skyer innimellom i dag, men det er veldig varmt og godt uansett. Kjempekoselig å være her med jentene! ♥

Stranden er så fiiiin her nede!

Men nå er det min tur til å hoppe i dusjen, så skrives senere ♥

Vi er fremme!

• 30.07.2013, 00:45

Hei!

Vi dro til flyplassen til 04.30 i natt for å ta første fly til Oslo. Der ventet vi i 4 timer før vi kunne ta flyet videre til Las Palmas. Synes tiden gikk ganske fort med tanke på at alle var stuptrøtte etter lite søvn, og vi fikk både spist og spilt kort før vi gikk ombord i flyet fra Oslo. Vi kom fram i 4 tiden (lokal tid) og tok taxi til leiligheten, skiftet til litt penere klær og dro ut for å spise. Etterpå ble det shopping på Las Arenas ♥ innkjøp skal jeg legge ut senere.

Skrives i morgen

Dagens

• 27.07.2013, 19:43

Hei!

Nå er det ikke lenge til jeg reiser til Las Plalmas sammen med jentene!! jeg gleder meg kjempemasse og i dag har jeg fått pakket det meste, så nå mangler jeg bare litt småting som jeg skal gjøre i morgen. Dagen i dag startet vi med frokost i solteken på verandaen før jeg og Espen syklet oss en tur til et badevann og solte oss. Vi brukte sykler med motor så vi brukte siikkert rundt 15 minutter på ei strekning som hadde tatt minst 30 minutter å sykle på vanlige sykler.

Her er dagens antrekk:

Shorts fra Bikbok og topp fra Primark

summer feeling

• 25.07.2013, 10:59

God morgen!

Snart skal jeg og Espen avgårde på spa på Britannia, og det skal bli sååå deilig. Var kjempegodt å få Espen hjem igjen, og i går var vi ute i finværet nesten hele dagen. Først var jeg, Tonje og Espen på trening i midtbyen før vi dro å spiste lunch på Friday's. Elsker maten deres, og i går satt vi ute i de gode sofagruppene å spiste. Etterpå dro vi en tur på marinen for å sole oss.

'

På kvelden ble det grilling på verandaen:

Nå skal vi spise før vi må komme oss avgårde ♥

Endelig kom finværet

• 23.07.2013, 00:40

For en herlig start på uken det har vært! Det er så deilig med finvær, og nå har solen endelig ankommet Trondheim også. Det har blitt mange timer ute i solen i dag. Var å trente trappløp i Granåsen ganske tidlig på dagen. Var kjempegodt å kunne trene ute i bare shorts og singlet og kjenne solsteken i ryggen på tur opp trappene.

Vi varmet opp i tribunen før vi løp 3 runder i trappen og avsluttet med litt stytrkeøvelser. Har trent i trappene noen ganger de siste ukene, og jeg synes det er en supereffektiv trening. Klarer det litt bedre for hver gang, og i dag var det ekstra motiverende med tanke på finværet.

Dro på tur med Memphis etterpå, før vi slappet av i solen på verandaen da vi kom hjem

Jeg har tatt masse bilder i hele dag. Noen ganger er det så morsomt å dra med seg kameraet å fotografere alt, mes andre dager blir det bare liggende hjemme. Jeg og Tonje dro på marinen og grillet i ettermiddag, så da gjorde vi det enkelt og grillet pølser. Her er litt bilder:

Nå må jeg snart komme meg i seng. I morgen kveld kommer Espen hjem fra jobb så før det skal jeg trene og jobbe ♥

Bursdagsgave og litt nytt

• 21.07.2013, 14:11

Hei!

I går var jeg i byen med mamma og da fikk jeg masse ny sminke i bursdagsgave av henne.  Det er noe jeg virkelig trenger, så derfor fikk jeg gaven med en gang. Har ikke testet ut noe av sminken enda, men det blir vel senere i dag etter jeg har trent osv. Kjøpte også et nytt skjørt og en topp.

Original mineral veil

Warmth all-over face color

Original SPF 15 i Fairly light (N10) og light (W15)

Foundation Primer

Skjørt fra Gina Tricot og cropped top fra H&M

Jentekveld

• 21.07.2013, 08:58

God morgen!

Nå sitter jeg godt plasser i sengen med dyna over bena og skal snart stå opp og ordne meg litt frokost. Tenkte bare å legge ut litt bilder først, fra jentekvelden vi hadde på fredagskvelden ettersom jeg hadde for dårlig tid i går til å gjøre det.

The last days

• 19.07.2013, 18:15

Hei!

Uka her har det vært inntak på skoler, og jeg kom inn på sykepleien i Ålesund. Ble litt sjokkert ettersom jeg var ganske sikker på å komme inn i Trondheim på sykepleien. Snittet hadde gått veldig mye opp fra i fjor så det var litt uventet, men jeg har valgt å stå på venteliste i Trondheim i tilfelle noen skulle trekke seg. Så nå krysser jeg fingrene for at jeg får starte i Trondheim likevel, selv om det ser ut til at det blir Ålesund til høsten.

I går var jeg og Helle på plass på trening allerede kl halv 8. Vi gjennomførte 4x4 intervaller og spiste frokost på senteret før vi dusjet og ordnet oss. Var kjempedeilig å være såpass tidlig ute med treningen at vi rakk å få med oss frokosten før den ble ryddet vekk 08.30. Etterpå kjørte vi direkte til Sverige bare for å ta oss en dagstur og handle litt. Vi hadde dårlig vær både på tur til Sverige og hjem igjen og vindusviskerne gikk vel på maks omtrent hele turen. Men vi koste oss kjempemasse uansett, hvertfall på tur hjem da vi hadde masse smågodt å kose oss med. Smågodt og Sverige hører virkelig sammen.

I dag våknet jeg ganske tidlig og ordnet med treningsbagen og spiste før Helle kom bort til meg. Vi kjørte til 3t- leangen og fikk unnagjort dagens treningsøkt før vi dro videre på sirkus-shopping for å spise og kike i butikkene. Vi var i skikkelig shoppinghumør begge to, så vi kjørte opp til City Syd en snartur før vi ga oss også.

Kjøpte oss smoothie etter treningen på Burgy :)

Litt senere i kveld skal jeg på jentekveld hjemme hos Malin. Blir koselig å møte jentene igjen ♥

The first day of the week

• 15.07.2013, 15:03

Heei! Da er nok ei ny uke i gang, og jeg kan ikke skjønne at vi er halvveis i juli allerede. Får ikke håpe resten av ferien går like fort som den har gjort til nå. I dag våknet jeg uthvilt allerede litt over 7, så hadde godt tid før jeg dro avgårde for å levere bilen på verksted. Har stått opp tidlig de siste dagene for å dra på jobb så nå våkner jeg en time/halvtime før vekkeklokken uansett når jeg har tenkt å stå opp. Bilen skal jeg hente senere i dag hvis den blir ferdigfikset før de stenger. I 12 tiden fikk jeg endelig møtt Helle igjen som kom hjem fra syden i går, så nå har jeg treningspartneren min tilbake ♥ Vi ender alltid opp med ei knall treningsøkt når vi trener sammen. I dag ble det bryst og triceps før vi avsluttet med geriljaintervaller.

Nå skal jeg til byen en tur for å få gjort unna litt småting. Skrives.

Koselig kveld

• 12.07.2013, 23:49

I dag har jeg vært på en skikkelig handlerunde med Tonje og kjøpt litt nødvendigheter. Vi var i gang med treningen allerede kl 10 i dag og etter det kjørte vi rundt for å få unnagjort litt ærender. I morgen blir det siste trening på meg før treningsfri, og da har vi tenkt oss i trappene i Granåsen for trappeløp. Det er det lenge siden jeg har gjort, og jeg er skikkelig spent på om jeg kommer meg opp trappene uten stopp. Har blitt endel trening de siste dagene, men det er slik jeg liker det.

kvelden har jeg tilbringt sammen med Eirin, og det ble en veldig rolig og koselig kveld. Vi bakte brownies som vi så å si alltid pleier å gjøre når vi er sammen og spiste hjemmelaget is som Eirin hadde disket opp med. Hun har også verdens mest energiske og søte katt, som jeg bare måtte ta litt bilder av:

Nå må jeg snart komme meg i seng og lade opp til en lang arbeidsdag i morgen. Skal jobbe både lørdag og søndag og ser litt fram til å jobbe litt nå som jeg har hatt masse fridager.

Rosa converse

• 11.07.2013, 10:59

I går var jeg i byen og fikk endelig kjøpt meg rosa converse. Begynner å bli noen par med converse i samlingen nå, men følte det var på tide med et rosa par. Blir nok en av favorittene. Jeg kjøpte de på urban, og har faktisk ikke sett akkurat denne rosafargen på noen andre skobutikker enda.

Ble faktisk enda en bytur litt senere på dagen siden jeg skulle hente Tonje på jobb. Vi trente i byen før vg-lista begynte, så rakk å finne parkering før det ble alt for mange mennesker. Synes det var masse bra artister i år, og veldig god stemning.

Sporty tuesday

• 09.07.2013, 15:42

Hei!

I dag har Espen reist ut på jobb, så før vi kjørte til Værnes spiste vi frokost og så Lost sammen. Blir uvant å være uten han på 14 dager, men det skal nok gå bra denne gangen også.

Jeg kom hjem fra trening for et par timer siden som bestod av rygg + biceps, i tillegg til litt mage på slutten av økta.

Etter treningen lagde jeg meg smoothie.Jeg brukte vel egentlig bare ting jeg fant i kjøleskapet som vaniljekesam, appelsin, ananas, jordbær og bringebær.

Om få strakser venter det middag her hjemme, før jeg drar avgårde på jobb litt senere.

Ålesund

• 02.07.2013, 09:05

God morgen!

Tidlig i går morges var jeg og Espen oppe og klare for å kjøre til Ålesund. Vi skulle bare på dagstur for å hente en båt, og brukte rundt 6 timer hver vei. Båten skal vi bruke i helga på fiskekonkurranse, så nå er hvertfall den i boks. For å gjøre litt mer ut av turen dro vi inn til sentrum og Espen viste meg litt rundt. Har aldri vært i Ålesund før, så nå har jeg hvertfall sett litt. Vi dro innom akvariet; Atlanterhavsparken, også spiste vi middag på Egon før vi måtte kjøre tilbake til Trondheim igjen. Ble maaange timer i bil, så var deilig å komme hjem igjen på kvelden.

Kjøpte oss frokost på bilturen.

Jeg kjørte et lite stykke nedover, mens Espen kjørte resten. Hadde henger på på turen hjem så da fikk Espen kjøre hele veien :)

Her er et lite utvalg av alle bildene jeg tok fra Atlanterhavsparken:

Nå må jeg komme meg avgårde på trening, skrives♥

Hytteturen

• 02.07.2013, 00:03

Heei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Ålesund, men det kommer det et innlegg om litt senere. Har tatt veldig mange bilder jeg gjerne vil vise.

Jeg har har helt glemt å fortelle at jeg har vært på hyttetur på Leksa i helga. Jeg dro på fredagen sammen med Espen, Fredrik og Kent og vi fikk gjort sykt mye på bare noen dager. På fredagskvelden lagde vi hjemmelaget pizza, så film og badet i boblebadet. Ellers var vi på sjøen og fisket både lørdagen og søndagen. Vi fikk brukt en del av fisken til et kjempegodt fiskemåltid på lørdagskvelden som vi tilberedte på grillen. På søndagen var vi kjempeheldig med været og fikk endelig startet å male annekset, som vi ikke fikk gjort på lørdagen siden det regnet. Fikk også tatt en joggetur og trent litt styrke ute på verandaen før vi dro.

Her er litt bilder fra hytteturen:

Lagde grillspyd på søndagen før vi kjørte tilbake til Trondheim. De ble veldig gode og tok ikke særlig lang tid å lage heller.

I morgen skal jeg opp for å trene så får jeg se hva jeg finner på før det blir jobb etterfulgt av middag sammen med Tonje og Egil om kvelden.

Heidi Gustad

Heidi Gustad, 23 år fra Trondheim. Mamma til en liten gutt som ble født våren 2017. På bloggen deler jeg mye fra dagene våre hjemme, matinspirasjon og interiør.