Heidi Gustad

• Amerikanske muffins

• 21.07.2012, 22:34

Hei!

Nå sitter jeg å spiser noen kjempegode muffins som vi akkurat har bakt. Var ei superenkel oppskrift vi fant i et blad og det tok bare noen få minutter å lage de.

I natt overnattet jeg til Eirin og siden jeg passet Memphis ble han også med. Vi sto opp i dag og dro på zumba også gikk jeg hjem for å få luftet hunden med det samme. Her er noen bilder:

Haha, tok bare matbilder. Er ikke så spennende å se på, men har funnet ut at jeg er litt for glad i å ta bilder av mat...

I morgen drar vi på hytta for å male igjen, og blir der uten internett fram til tirsdagskvelden tror jeg.

Hundepasseren

• 19.07.2012, 11:20

Hei og god morgen!

I natt har jeg overnattet hos Helle og vi sto opp ganske tidlig og dro på trening. Det var superkoselig å besøke henne, og i går skrev begge to kjempelange pakkelister til syden.

Nå har jeg akkurat vært ute på tur med Memphis siden vi passer han noen dager, så har egentlig fått mye ut av denne morgenen allerede.

Nå skal han få seg litt mat også må jeg rydde litt. skrives!

innkjøp

• 18.07.2012, 20:20

Her er noen innkjøp fra den siste tiden:

G-sport

Kitchn

Bikbok

H&M

Nå skal jeg fikse litt på designet siden Elisabeth har vært så snill å ordnet det litt til meg ♥

Mandagskveld

• 16.07.2012, 22:05

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en afrotime. Møtte Eirin på 3t, og hun skulle faktisk på samme timen. Koselig ♥ Er egentlig mye bedre å trene om kvelden har jeg funnet ut, selv om jeg alltid ender opp med trening tidlig på dagen. Er jo litt godt å bli ferdig med treningen tidligst mulig også.

Etter at jeg var hos Elisabeth i dag, var jeg på 2 timerskurs på trafikkskolen, så nå er hvertfall det unnagjort. Var kjempekoselig å se igjen Elisabeth i dag, og vi var en tur på McDonald's å kjøpte oss oreois, også så vi breaking dawn etter det.

Fotballkveld

• 16.07.2012, 09:06

God morgen!

I dag voknet jeg egentlig ganske tidlig,så har bare slappet av å lest litt blogger fram til nå. I går var det fotballkamp, Rosenborg mot Haugesund og da dro Tonje, Egil, Hilde og jeg til Elvis for å se kampen. Vi lagde oss biff med fløtesaus og grønnsaker til kampen startet også bakte vi kake. Det ble en kjempekoselig kveld, + seier til rosenborg!

Nå skal jeg lage meg litt frokost før jeg stikker bort til Elisabeth en tur. Jeg har ikke møtt henne siden skolen sluttet, siden hun har vært i Las Palmas i 17 dager.  Også blir det en tur bortover til trafikkskolen i dag igjen, på bilførerens risiko- kurs.

Hjemme fra hytta

• 14.07.2012, 13:38

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra hytta. Jeg og mamma dro en tur i går for å male. Hele stuen skal males hvit, så vi fikk malt mange timer i går og noen i dag, så har kommet et godt stykke på vei. Men vi er langt fra ferdige så blir en tur oppover igjen om ikke lenge. Jeg fikk øvelseskjøre både dit og hjem igjen, og nå har jeg ikke flere kjøretimer før om 1 måned når kjørelæreren min er tilbake fra ferie. Derfor må jeg kjøre litt i mellomtiden slik at jeg ikke er helt ut av kjøremodus når jeg skal fortsette igjen. Da blir det forbikjøring og glattkjøring..

Her hadde vi bare grunnet veggene.

Skriver kanskje et innlegg senere også. Skal være hele dagen med Tonje siden hun har kommet hjem fra Aure nå, så da blir det squash-spilling litt senere også middagslaging eller noe i kveld.

Rommet mitt: Bilder

• 13.07.2012, 14:34

Her er noen bilder av hvordan rommet mitt ser ut akkurat nå:

Bak speilet

Mesteparten av innredningen er fra IKEA, men skjellene som ligger i fatet på bordet er plukket i Fiji, og skjellene i norgesglasset har oldemor plukket. Jeg mangler ikke så mye å fikse på rommet, bare å henge opp noen speil, men den siden av rommet har jeg ikke tatt bilder av.

Søteste hamsterjenta

• 12.07.2012, 22:35

Se så søt Sally er ♥ ♥  Hun har blitt veldig mye tammere nå, enn  hva hun var da jeg fikk henne. I starten var hun ganske redd og stresset, men nå er hun så mye roligere. Men hun har faktisk klart å rømme fra buret sitt en dag, også har hun vært to turer inni kjøkkeninnredningen. Haha, de klarer å smyge seg inn i små åpninger, og gjemmer seg godt! Elsker å ha et dyr, og hamster er vel egentlig ganske greit siden de klarer seg hjemme alene et par dager dersom man skal reise bort.

One More Night

• 12.07.2012, 10:41

Favorittsangene for øyeblikket:

Hva er dine favorittsanger?

Vg- Lista

• 11.07.2012, 22:28

Heihei!

Tidligere i dag dro jeg ned til byen for å få med meg vg- lista sammen med Eirin, Helle og Sondre. Det var kjempemasse folk i hele byen, tror aldri jeg har sett det så fult der. De regnet ut at hele 15000 hadde kommet for å se konserten. Den ble åpnet av Aleksandra Joner med sunrise. Var også mange andre artister der som Marion Ravn, Sirkus Eliassen, Admiral P, Staella Mwangi, Donkeyboy osv. Var hvertfall verdt det å ta turen nedover, hvertfall når solen steiket under hele konserten. Også endte jeg og Eirin opp på sesam etter konserten for å kjøpe oss mat. NAM!

Var så masse folk at det var vanskelig å ta bilder, men her er hvertfall Aleksandra Joner på scenen.

På sesam

Dagens antrekk:

Fra bikbok.

NEW IN

• 11.07.2012, 10:14

Hei!

Var en tur på torget i byen i går, og her er innkjøpene:

Shorts fra Bik Bok, 399,-

Genser fra Bik Bok, 125,-

Koffert fra BAG, 1500,-. Fikk 200 kr i avslag siden det var et tilbud de hadde nå, fikk i tillegg med denne koffertevkten til en verdi av 249,- :

Denne kan brukes til å skjekke vekten på kofferter. Fikk også med en stor strandhåndduk som fulgte med kofferten :)

Nå skal jeg straks kjøre bortover til trafikkskolen for å ha en kjøretime.

Kypros i august

• 10.07.2012, 22:13

Hei!

Jeg og Espen var i kypros i fjorsommer, og nå har vi bestemt oss for å ta turen tilbake. Vi var veldig fornøyd med plassen, og det var masse å delta på og kjempefine langgrunne strender med kjempefin sand. Alle reisene blir raskt utsolgt, og mange nordmenn rømmer fra kalde Norge i sommer ser det ut til. Det hotellet vi hadde funnet og delvis bestemt oss for var utsolgt da vi skulle bestille i går, så vi endte opp med et hotell som var enda mer sentralt i tillegg til at flyet går fra Trondheim og ikke Oslo. Så vi er egentlig glade for at det ble slik det ble. Siden vi allerede har vært der har vi masse planer på hva vi kan gjøre, så det blir hvertfall 1 tur til waterpark, masse turer på tivoliet, kanskje noen utflukter og andre aktiviteter.

Vi skal bo på et hotell i Ayia Napa, ikke langt fra hotellet vi bodde på i fjorsommer. Det ligger veldig sentralt, og ikke langt fra stranden. Vi reiser 6. august og kommer hjem 20. august, altså 14 dager med sol og varme. Jeg tror skolene starter på den 20. august, så da går jeg mest sannsynlig glipp av første skoledag, men det ordner seg nok.

Her er noen bilder av hotellet:

27 dager igjen!

Fiskefestival på Snåsa

• 10.07.2012, 12:49

I helgen dro jeg, Espen, mamma og Elvis til Snåsa for å delta på fiskekonkurransen på lørdagen. Vi møtte Åse Lill, onkel, Tomas, Kristian og mormor på campingen som vi bodde på hele helgen. I tillegg til at vi hadde leid 2 hytter, satte vi opp to lavvoer og ett telt. Vi hadde finvær hele helgen, og vi fikk både fisket masse og badet. Det ble ingen premie på teamet " Fishking" til meg og Espen, men vi fikk 10 ørreter så er veldig fornøyd med fangsten. Vi hadde med syke mengder med fiskeutstyr, så flere fikestenger + oter ble med ut i båten. Tilsammen ble det 8 timers fisking på selve konkurransen, også "varmet" vi opp med litt fisking kvelden før også. Toppremien på konkurransen var 25 000 kr, også var det masse småpremier utenom.  Og på kvelden etter konkurransen ble det fest med Terje Tysland.

Her er noen bilder fra helgen:

Espen fikser oteren

Første fisketuren med båten

Montering av lavvoen til Elvis

Jeg og mamma lager oss frokost i hytta

Gjør oss klare for fiskekonkurranse

Viser fram fangsten som ligger i håven

Kjempefin ørret.

... var uheldig og falt på berget med telefonen i handa. Se hvordan det gikk..

Badings etter en lang og varm dag.

Tomas fanget en frosk..

og prøvde å skremme Espen.

Klar for fest med Terje Tysland

Elvis var en tur på scenen og sang forelska i lærer'n.

Var en kjempehyggelig tur, og nå har jeg virkelig fått testet campinglivet de siste to helgene.

Tilbake

• 10.07.2012, 11:34

Heihei!

Hjelp, hvor fort tiden går nå som det er ferie! Er så deilig å nyte fridagene, og denne uken har Espen vært hjemme fra sjøen så derfor har jeg bortprioritert bloggen. Men nå har han reist igjen og kommer ikke hjem før om 2 uker. I helgen var vi på fiskefestival på Snåsa, og i gårkveld fikk vi endelig bestillt oss sydentur. Jeg tenker å lage et innlegg og fortelle litt mer om det litt senere. Nå har jeg kommet hjem fra trening, og har masse tid til andre ting resten av dagen! Håper at solen kommer snart så det blir mulig å finne på noe ute!

Hjemme fra Selbu

• 01.07.2012, 22:47

Hei!

Nå har jeg kommet hjem etter ei kjempefin helg med verdens beste Helle. Vi har gjort kjempemasse forskellig, vi har både fått badet, grillet, fisket og masse annet moro man kan gjøre på en camping. Campingvognen lå på en sykt fin plass, så vi kunne bade rett fra verandaen selv om vannet var ganske kaldt da. Er ikke så mye mer å skrive, så kan vise endel bilder fra turen. Vi tok så mange at jeg bare må velge ut noen :)

Akkurat kommet fram.

mmm

Haha, ølbrillene på!

Årets første bad i Norge for oss begge.

Fine campingen

Grillings

Her kastet jeg fiskekroken over til andre siden...

og da var det vare en ting å gjøre..

fikk den faktisk løs også :)

Pause etter litt fisking

Milla koser seg på lekeplassen

I teltet

har tatt litt filmer fra helgen, så skal lage en liten video litt senere hvis jeg får tid.

Heidi Gustad

Heidi Gustad, 23 år fra Trondheim. Mamma til en liten gutt som ble født våren 2017. På bloggen deler jeg mye fra dagene våre hjemme, matinspirasjon og interiør.