Heidi Gustad

Workout

• 29.06.2012, 11:00

Hei! Allerede klokken 9 i dag var jeg og Helle på plass på 3T for siste treningsøkten denne uka. Ble litt intervaller på møllen og litt styrke i dag. Deilig å være ferdig med treningen så tidlig på dagen. Så om en halvtime reiser vi ned til byen for å ta bussen til Selbu.

Selbu- Weekend!!

• 28.06.2012, 23:13

Heei!

Tidligere i dag kom jeg hjem fra aure, så da dro jeg rett på trening også filmkveld til Tiril med Helle og Malin rett etter det igjen. Vi så All About Steve, en helt enkel film med god underholdning. Er så mange som reiser bort nå som det er ferie, men vi prøver å møtes så ofte som mulig uansett ♥ Så i morgen reiser jeg og Helle + hunden til Helle til Selbu, og vi skal være der hele helgen. Vi har snakket lenge om at det hadde vært gøy å dratt dit sammen, så nå passet det endelig. De har campingplass der med campingvogn som vi skal være i. Blir sikkert kjempekos ♥

Kveldssol i Trondheim  :)

Jeg og Helle drar ikke en plass uten scootrene våre. Men i morgen skal vi ta bussen fra byen, også skal vi ha med hunden (Milla) inne på bussen i tillegg. Lurer på hvordan det går..

Pakken Tonje bestillte til med for 2 dager siden kom allerede i dag, så var en tur innom og hentet den også :

Er kjempefornøyd.

Men nå må jeg pakke ting til Selbu. :) Snakkes senere.

Ønskeliste

• 27.06.2012, 18:41

Hei. Har lagd ei ønskeliste til bursdagen min. Er bare 1,5 måned til jeg bli 18 år :) :) akkurat 45 dager, så gleder meg masse. Tonje bestille en av ønskene mine i går allerede, så pakken er på vei.  Jeg får Lulu's Barry Weekend Bag som er på bilde 7 av henne, den er superfin! Her er noen ønsker jeg kom på i farta:

1- kjole HER  //  2- kjole HER  // 3- kjole HER  // 4- smilelab HER   // 5- Speil med lys HER   // 6- Parfyme HER   // 7- lulu's bag HER (Tonje bestillte den til meg i går, så blir bursdagsgaven fra henne) // 8- Shorst- HER  // 9- rosa kjøkkenmaskin HER  //  10- Cupcakesutstyr Her  //  11- Cupcakesutstyr HER  //  12- Sprøyteposer HER  // 13- Anti-shake treningstights HER  // 14- treningstopp HER  //  15- rosa løpesko HER eller HER

Oppspist av myggen

• 26.06.2012, 21:34

Hei!

Jeg er fortsatt på aure, og nå har vi akkurat drevet å snekret sammen en blomsterkasse på ei kjempegammel hestevogn. Det var jeg som snekret på selve planken, mens pappa sagde til bitene jeg skulle bruke. Men hvor irriterende det var med all myggen som svirret rundt ansiktet mens jeg holdt på. Kommer til å ha kjempemasse stikk når jeg vokner i morgen....

Her er hestevognen:

I morgen blir det planting av blomster oppi vognen :)

Her er litt flere bilder fra i dag:

Bruno

den ene kaninen.

Sjokoladefondant :)

Snakkes senere!

"Gratulerer, du har bestått teoriprøven"

• 25.06.2012, 13:19

ÅHHH! jeg er så glad! Jeg kom akkurat hjem, og er så lettet over at jeg klarte prøven. Jeg bestemte meg i går for at jeg skulle prøve å klare den i dag, så hele gårsdagen(utenom jobb) gikk med til lesing i teoriboken. Brukte også ei nettside der det var tester  å øve seg på, som lignet prøven jeg tok i dag. Ble litt lesing i dag også, siden jeg sto opp halv 7 for å rekke å lese litt før jeg dro nedover for å ta prøven.

Her er bøkene jeg brukte:

Jeg var sykt nervøs da jeg trykte på avslutt-knappen da jeg hadde svart på alle spørsmålene. Men gikk heldigvis bra, så nå kan jeg bare selge disse bøkene, og konsentrere meg mest om kjøringen.

Jeg og Tonje reiser til aure innen en time, så nå må jeg begynne pakkingen. Vi skal sitte på med farmor og farfar utover, og jeg blir der til torsdagen.

Hyttetur på sankthansaften

• 23.06.2012, 12:58

Hei!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en hard treningsøkt på 3t, ble en 60 minutters økt i dag. I natt har jeg overnattet hos Helle, og vi koste oss med masse godteri og var på kino med Eirin og Linn  i gårkveld. Vi så LOL, og den syntes jeg var så bra at jeg nesten har lyst til å se den enda en gang. Tiden gikk så raskt og plutselig var filmen over. Det må nok være et tegn på at den var bra!

Siden jeg driver å tar litt kjøretimer, har jeg fått beskjed av kjørelæreren at jeg bør kjøre litt hjemme også. Da vil jeg slippe å ta så veldig mange timer i tillegg til de som er i den pakken jeg allerede har kjøpt. Så derfor skal jeg få kjøre en tur til hytta litt senere i dag, så blir det en langtur på meg. Skal bare være der til i kveld, og siden det er sankthansaften i dag skal vi grille.

Jeg og Helle var en tur innom city syd i går, og jeg kjøpte meg en bukse og en topp fra bikbok:

Var på 50% så ble 249,- for denne buksen :)

Litt uklare bilder, men denne er gjennomsiktig på baksiden og vanlig stoff på framsiden. 149,-

Nå skal vi handle inn til grillingen, så må skynde meg å sminke meg først. Skrives

Bilder fra sydenturen

• 21.06.2012, 22:38

Heisann! Endelig har jeg fått lagt inn bildene fra turen på pc'en. Det tok sin tid siden jeg har mistet overføringskabelen til det kameraet jeg brukte da vi var borte. Men nå er det ordnet, så kan jeg vise litt bilder før jeg kan begynne med litt vanlig blogging framover. Vi hadde en kjempekoselig tur, og vi var superheldige med hotellet (hadde bestillt uspessifisert) og det lå heldigvis rett ved stranden. Dagene gikk egentlig med til det man pleier når man er i syden, bading, soling, shopping og spising. Bortsett fra det var vi i waterpark en hel dag :) kjempegøy.

Sykt morsomt med alle skliene. Elsker når det er vannparker når man reiser til syden.

Strawberry margarita. Kjempegod drink ♥

Vi tok fiskespa. Var kjempeekkelt i begynnelsen når fiskene spiste av føttene vare. Med ble egentlig ganske behagelig etterhvert. Også fikk vi veldig myke føtter av det.

Vi kjøpte oss masse wok!

Vi ble kjent med 4 kjempekoselige jenter

♥♥

Her er noen av innkjøpene:

Fra Zara

Alt fra Sephora ♥

Husker ikke nanet på butikken jeg kjøpte disse skoene.

I dag var det siste skoledag, så nå blir det 8 uker med ferie. Har vært å spist på Byhaven kafe i dag også filmkveld til Elisabeth etter det. Nå har jeg akkurat fått trent litt før jeg skal lage meg noe kveldsmat.

Sitter på flyet

• 09.06.2012, 08:38

Heei! Skriver bare et lite innlegg fra mobilen nå. Flyet lettet litt over 6, og vi lander på Rhodos om 2 timer. Er kjempefint å sitte i flyet i dette finværet, og nå har vi akkurat spist flymat og sovet litt. Ble litt lite søvn i natt, så skal bli godt å komme fram! Blir musikk og litt lesing de siste timene nå. Er også tråløst nett her på norwegianflyene, nesten litt synd at jeg ikke tok med pc likevel.

Klar for å reise

• 08.06.2012, 21:25

Heei!

I dag har det vært mye fram og tilbake med handling, jobbing og pakking, og vi har ikke vært helt 100% sikre på om streiken kunne føre til at værnes flyplass skulle stenges. Jeg har vært litt redd for at hele turen skulle bli avlyst i dag, men heldigvis ordnet det seg. Vi reiser klokken 3 i natt, og vi skal snart legge oss og prøve å få litt søvn før vi drar. Jeg kommer ikke til å ha med meg pc til Rhodos, så det blir ikke noe blogging mens vi er der. Har mye mer lyst til å bruke tiden på andre ting når vi først skal til syden. Gleder meg kjempemasse til sol og varme.

Bilde fra vi var i kypros for ett år siden.

Noen innkjøp før vi reiser til Rhodos

• 06.06.2012, 15:30

Heisann!

Nå sitter jeg bare å venter på at Espen skal komme å hente meg. Han kommer fra jobb i dag og han rekker akkurat å kjøre meg til bussen. Jeg skal til aure i kveld og jeg blir der bare til i morgenkveld. I morgen skal jeg på fotografering med alle søskene mine. Så da blir det endelig et bilde med alle fem søskene samlet :)

I dag har jeg vært på shopping med Linn og Tiril i byen. Var også en tur i går å kjøpte noe småtteri som jeg manglet før vi skal reise. Her er noen av innkjøpene:

Bikini fra H&M

Shorts fra Only

Ballerinasko fra H&M

Nå må jeg pakke ferdig før jeg reiser :)

Reiser snart til Rhodos

• 05.06.2012, 09:53

Heei!

God morgen! Jeg har fri fra skolen fram til klokken 2 i dag, pågrunn av streiken. Jeg har ikke orket å blogge de siste dagene, men ble vel litt lang pause. Er ikke så veldig mye å blogge om når jeg ikke har laderen til kameraet og batteriet er utladet. Men Espen som har vært borte en måned nå, kommer hjem i morgen så da får jeg endelig ladet opp kameraet siden den ligger hjemme hos han.

Også tilbake til overskriften. På søndagen bestillte Espen og jeg sydentur, og vi valgte å dra til Rhodos. Håper at det er kjempefint der, og ikke minst varmt. Jeg har aldri vært i Rhodos før, og vi reiser allerede på førstkommende lørdagsmorgen. Gleder meg kjempemasse! Skal bli så godt med ferie nå som eksamen og alle prøvene er overstått.

Kan vise hva jeg fikk i eksamensgave :

♥ Lave converse.

Også må jeg nesten vise et bilde av en av kaninene vi har fått på Aure. Det er to søte små, som heter Kose som er Martin sin, og Nusse som er Håkon sin.

Dette tror jeg er kose  ♥

Siden jeg har fri fram til klokken 2, må jeg enten starte å pakke, eller så tar jeg meg en liten tur på shopping å handler inn litt småtteri til vi reiser.

Heidi Gustad

Heidi Gustad, 23 år fra Trondheim. Mamma til en liten gutt som ble født våren 2017. På bloggen deler jeg mye fra dagene våre hjemme, matinspirasjon og interiør.